Niin yritysten (brändien) kun asiakkaidenkin näkökulmista maailma on muuttunut epävakaaksi, epävarmaksi, monimutkaiseksi ja monitulkintaiseksi!
Suuret ja pienet asiat menevät sekaisin ja vaikuttavat yhä nopeammin yksittäisen ostajan päätöksentekoon, vaihtoehtoja on loputtomasti, syys-seuraussuhteita on vaikea hallita ja epävarmuus saa virheiden pelossa jättämään päätökset tekemättä. Toisaalta se saa tuntemaan yhteisöllisyyttä ja yhteisvastuuta sekä arvostamaan selkeyttä ja toivomaan haasteellisuuden vastakohtana elämyksellisyyttä.
Asiakkuustalo Fundament ja Mainostoimisto Suhde ovat yhdessä kehittäneet Suhteen Silta™ -prosessin asiakkaan odotusten ja todellisuuden välisen kokemuskuilun ylittämiseksi. Projektin lopputulemana on toimenpidesuunnitelma, jolla kasvatetaan asiakastyytyväisyyttä sekä sitoutumista ja luodaan ylivertainen asiakaskokemus.
suhde.fi/silta »